Servicii copywrite

servicii copywrite redactare continut

De ce servicii de copywrite?

Cu siguranta ati auzit macar odata afirmatia “continutul pe un site este regele”. Google si alte motoare de cautare iubesc continutul pentru ca prin intermediul lui descopera si afiseaza siteurile.

Copywrite-ul este actul de scriere a textului in scopul publicitatii sau al altor forme de marketing. Continutul vizeaza cresterea gradului de constientizare a marcii si, in final, convingerea unei persoane sau a unui grup de a lua o anumita decizie.

  • Continut pe site

  • Advertoriale bloguri

  • Descrieri produse si servicii

  • Comunicate de presa

De ce este importanta realizarea de continut?

Pe masura ce algoritmul Google continua sa evolueze, pozitionarea in topul rezultatelor cautarilor depaseste nivelul optimizarii SEO on-page. In acest caz, copywriting-ul – in special cel de lunga durata – intra in joc. Prin realizarea de continut continuu pe siteul dvs si al partenerilor, acesta va ajunge sa se pozitioneze intre primele rezultate pe expresiile cheie dorite.

Indiferent daca va dati seama sau nu, este nevoie de continut diferit pentru diferite abordari si metode de marketing. Fiecare copywriter ar trebuie sa stie acest lucru si cum sa construiasca continutul in functie de scopul sau.

Copywrite pentru PPC

Atunci cand studiati domeniul PPC (Pay-per-click) aveti probabil in minte numai “numere”. PPC este un serviciu centrat pe buget: cat platiti, cat trafic primiti, cat convertiti si cat castigati la final. Cea mai buna modalitate de a discuta toate acestea este cu un limbaj specific mediului de afaceri.

Copywrite pentru Social Media

Social Media este mai mult despre concepte decat numere, mai mult despre a atrage atentia publicului decat despre a face vanzari, astfel incat intr-un continut pentru Social Media veti pune mai putin accent pe maximizarea profitului sau ROI.

Copywrite pentru SEO

Fiecare cuvant al unui text pentru SEO trebuie sa fie scris din prisma cititorului. Trebuie sa stiti bine cine sunt cititorii, cum gandesc ei si ce cauta ei. Iar apoi sa incercati in articole sa le oferiti raspunsurile la intrebarile pe care le au, dar intr-o maniera cat mai apropiata de a lor.