alegerea cuvintelor cheie

Alegerea și optimizarea cuvintelor cheie într-o campanie de promovare

Căutarea cuvintelor cheie optime reprezintă actul de cercetare, analiză și selectare a celor mai bune cuvinte cheie, pentru a direcționa un trafic de bună calitate de la motoarele de căutare către site-ul dvs. Căutarea acestor cuvinte cheie este un pas esențial în etapele inițiale ale unei campanii, atât pentru campaniile de tip PPC (Pay-per-click) cât […]

Alegerea și optimizarea cuvintelor cheie într-o campanie de promovare Read More »

promovare adwords

Șase greșeli des întâlnite într-o campanie Google Ads

Așadar doriți să trimiteți trafic plătit către site-ul dvs? Perfect, este o idee bună! Având în vedere modalitățile nenumărate de promovare site din prezent, extinderea campaniilor dvs de marketing digital prin plasarea mesajului dvs direct în fața publicului țintă, prin intermediul anunțurilor plătite, este o tehnică puternică, ce vă ajută să aduceți potențiali clienți pe

Șase greșeli des întâlnite într-o campanie Google Ads Read More »

Scroll to Top