Dacă dețineți un magazin online și vă doriți să vindeți cât mai multe produse, este logic să încercați cât mai multe surse de promovare.
Cu tot mai mulți oameni care cumpără online, nu a fost niciodată un moment mai bun să analizați și poate chiar să și încercați Google Shopping Ads. Acest serviciu oferit de Google este o modalitate eficientă de a atrage mai mulți potențiali clienți.
Dacă aveți un produs de vânzare și sperați să ajungeți la o audiență mai largă și să creșteți rapid vânzările, iată câteva strategii care vă vor ajuta să profitați la maxim de Shopping Ads.
Faceți descrieri corecte la produse
Când vindeți un produs este un lucru esențial să aveți o descriere corectă. Pentru a face asta, este un util să faceți cercetări înainte de a scrie efectiv descrierea produsului. Cercetări cu privire la utilizarea cuvintelor cheie și a termenilor de căutare populari.
Este important să vă asigurați că orice descriere a produsului faceți îl prezintă în cea mai bună lumină și că textul va capta atenția cumpărătorilor online.
Creați un titlu corect
Când puneți titlul cel mai bine este să vă asigurați că descrie exact produsul vândut și că oferă potențialului client exact ceea ce caută.
Dacă există un anumit grad de incertitudine, există toate șansele ca un cumpărător să facă click pe un alt anunț, care oferă o claritate mai mare.
Titlul trebuie să atragă cumpărătorii, să fie concis și relevant pentru produs și căutare.
Eclipsați concurența
Shopping Ads poate fi o platformă incredibil de eficientă pentru comercianții online, dar nu există nicio garanție că o să vă ajute să creșteți vânzările.
Încă trebuie să depășiți alți vânzători pentru ca afacerea dvs să aibă succes. Gândiți-vă la ce anume v-ar face să dați click pe o reclamă sau pe alta.
Este titlul? Este imaginea produsului? Sau reclama oferă ceva diferit față de toate celelalte? Trebuie să creați un anunț care să iasă în evidență în comparație cu concurența directă.
Stabilirea prețului
Știm cu toții că potențialii cumpărători adoră reducerile.
Dacă sunteți în căutarea unui produs și aveți pe ecran trei anunțuri, care arată la fel dar prețul diferă, pe care dintre acestea îl veți accesa? Marea majoritate a oamenilor vor face prima oară click pe anunțul cu cel mai mic preț sau cea mai bună ofertă.
Nu are niciun rost să faceți campanii Shopping Ads dacă nu puteți concura cu prețurile afișate de competiție.
Conectarea la pagina de destinație
Dacă aveți o reclamă este obligatoriu să vă asigurați că dacă un potențial cumpărător face click pe ea, va urmări interogarea inițială și va face achiziția.
Nu doriți ca oamenii să facă click pe anunțul dvs și apoi să își piardă interesul în punctul crucial. Asigurați-vă că paginile dvs de destinație le permite utilizatorilor să adauge produsul în coșul de cumpărături și să facă comanda în doar câteva secunde.
Procesul ar trebui să fie rapid și foarte ușor, pe întelesul tuturor. Cercetările arată că doar 34% dintre click-urile venite prin Shopping Ads au drept rezultat o vânzare. Făcând procesul de cumpărare mai simplu și asigurându-vă că paginile de destinație corespund informațiilor din anunț puteți crește acest procent.
Vânzarea produsului
Indiferent de tipul de afacere pe care îl conduceți sau ce tip de produs oferiți, este foarte probabil să concurați pentru atenția unui client.
Dacă aveți o serie de reclame în fața dvs, ce ar putea adăuga un vânzător la anunț pentru a îl face mai atrăgător? În esență, reclama dvs este o extensie a afacerii dvs și trebuie să creeze o impresie corectă.
Puteți face ca anunțul să atragă atenția prin a oferi un preț competitiv și prin adăugarea unui titlul care să atragă, dar și prin convingerea cumpărătorului că sunteți cel mai bun și mai de încredere vânzător de acolo. Puteți include recenzii ale clienților și detalii despre ofertele speciale.
Dacă efectuați o promoție, de exemplu oferiți 10% la prima comandă sau livrare gratuită, atunci nu așteptați să dezvăluiți aceste informații după ce potențialul client va face click pe anunțul dvs.
De asemenea, dacă aveți o recenzie de 5 stele, utilizați acest lucru pentru a vinde produsul. Atunci când fac cumpărături online, este foarte important ca potențialii clienți să aibă încredere în vânzători și să citească alte recenzii lăsate de cumpărătorii anteriori.
Sincronizarea este importantă
Cercetările sugerează că modificarea sumelor licitate în funcție de orele de vârf poate crește semnificativ rata de click.
Creșterea sumelor licitate într-o Vineri dimineață, probabil că va fi mai eficientă decât ar fi într-o Joi. Puteți ajusta sumele licitate în funcție de cerere.
Faceți cercetări asupra obiceiurilor consumatorilor și identificați momentele în care majoritatea oamenilor își fac cumpărăturile online. De exemplu, nu are rost să licitați mai mult Marți la ora 11:00, atunci când majoritatea oamenilor sunt la serviciu.
Dacă doriți să vindeți prin Google Shopping Ads, este important să înțelegeți cum să beneficiați la maxim de reclame și să încurajați cumpărătorii online să facă click pe reclame și să cumpere produsele pe care le vindeți.
Concentrați-vă pe crearea unui anunț care va atrage cumpărătorii care caută produsele listate în feed-ul dvs, vindeți produsele respective și asigurați-vă că paginile de destinație sunt corect făcute.