Călătoria de astăzi a clientului nu mai urmează o cale standard – este foarte diversificată, neliniară și într-o continuă evoluție. Consumatorii efectuează cercetări despre produse și servicii pe o varietate de dispozitive – iar cei care realizează campanii de promovare caută modalități de a furniza experiențe cât mai complete care să se ridice la așteptările tot mai mari ale consumatorilor. Pentru majoritatea celor din domeniul marketingului soluția constă în obținerea unei înțelegeri mai profunde a călătoriei clientului, iar noua integrarea dintre Google Analytics și Google Ads vă ajută să realizați mai ușor acest lucru.
Odată conectate împreună, Google Analytics și Google Ads formează un parteneriat puternic – iar această soluție integrată vă poate ajuta să găsiți informații mai amănunțite, să realizați o campanie de marketing mai inteligentă și să aduceți rezultate mai bune clienților.
Conectarea celor doua platforme vă pune alături ideile și statisticile cu construirea anunțurilor, ajutând astfel la o mai bună înțelegere a eficienței anuțurilor dvs și a conversilor obținute. Apoi veți putea ajusta reclamele pe baza acestor informații, oferind întotdeauna un anunț mai corect, mai la obiect, care poate conduce la mai multe conversii.
Optimizarea licitării
Odată ce conectați Google Analytics și Google Ads veți putea accesa un set nou de rapoarte despre campaniile dvs de anunțuri chiar în contul de Analytics, rapoarte care vă pot ajuta să înțelegeți mai bine ce se întâmplă după ce un client accesează un anunț din campanie. De exemplu, s-ar putea să constatați că anumite cuvinte cheie duc la mai multe conversii decât altele, astfel veți putea să concentrați licitarea pe acele cuvinte care au performanțe mai ridicate.
Mesaje personalizate
Atunci când Google Analytics și Google Ads sunt conectate între ele, puteți să distribuiți audiența din Google Analytics către Ads pentru a oferi anunțuri personalizate pentru diferite grupuri de clienți. De exemplu, puteți crea o audiență de utilizatori care au pus produse într-un coș de cumpărături de pe site-ul dvs, dar care apoi l-au abandonat înainte de a finaliza comanda. Veți putea crea apoi o campanie prin care să vă adresați doar acestor oameni care au abandonat coșul de cumpărături având astfel șansa de a realiza conversii noi.
Dacă sunteți interesați de acest subiect vă recomandăm să citiți mai multe informații în acest ghid oferit de către Google.