campanii google shopping ads

Campaniile Google Shopping Ads vizibile acum și în Gmail

Google anuță agențiile de publicitate că actualele campanii standard Shopping Ads ajung acum și la utilizatorii Gmail. Într-un e-mail trimis agențiilor de publicitate, compania anunță că începând cu data de 4 Martie 2020, anunțurile campaniilor Shopping Ads vor fi eligibile să apară și pe Gmail. Acestea vor include atât anunțuri din campaniile Shopping Ads cât …

Campaniile Google Shopping Ads vizibile acum și în Gmail Read More »

optimizare promovare google my business

Optimizarea contului Google My Business – considerat cel mai valoros serviciu de marketing local

Optimizarea Google My Business (GMB), nu optimizarea site-ului web, este considerată cel mai valoros serviciu de marketing local din anul 2020. Conform sondajului anual local realizat de BrightLocal, optimizarea site-ului a căzut pe locul doi în topul celor mai valoroase servicii de marketing local. Sondajul a 475 de marketeri locali analizează practicile antreprenorilor, stabilirea prețurilor, …

Optimizarea contului Google My Business – considerat cel mai valoros serviciu de marketing local Read More »

Facebook Ads sau Google Ads: ce ar trebui să folosim?

Până nu demult, mulți agenți de publicitate au văzut anunțurile Google Ads și Facebook Ads într-un mod contradictoriu. Rivalitatea pe termen lung a celor două companii, adesea dramatizată de către mijloacele de informare în domeniul tehnologiei, a fost considerată ca o dovadă incontestatbilă că cele două platforme erau în concurență directă între ele și că …

Facebook Ads sau Google Ads: ce ar trebui să folosim? Read More »

campanii google adwords analytics

Google Analytics și Google Ads – o alăturare puternică

Călătoria de astăzi a clientului nu mai urmează o cale standard – este foarte diversificată, neliniară și într-o continuă evoluție. Consumatorii efectuează cercetări despre produse și servicii pe o varietate de dispozitive – iar cei care realizează campanii de promovare caută modalități de a furniza experiențe cât mai complete care să se ridice la așteptările …

Google Analytics și Google Ads – o alăturare puternică Read More »

alegerea cuvintelor cheie

Alegerea și optimizarea cuvintelor cheie într-o campanie de promovare

Căutarea cuvintelor cheie optime reprezintă actul de cercetare, analiză și selectare a celor mai bune cuvinte cheie, pentru a direcționa un trafic de bună calitate de la motoarele de căutare către site-ul dvs. Căutarea acestor cuvinte cheie este un pas esențial în etapele inițiale ale unei campanii, atât pentru campaniile de tip PPC (Pay-per-click) cât …

Alegerea și optimizarea cuvintelor cheie într-o campanie de promovare Read More »

promovare adwords

Șase greșeli des întâlnite într-o campanie Google Ads

Așadar doriți să trimiteți trafic plătit către site-ul dvs? Perfect, este o idee bună! Având în vedere modalitățile nenumărate de promovare site din prezent, extinderea campaniilor dvs de marketing digital prin plasarea mesajului dvs direct în fața publicului țintă, prin intermediul anunțurilor plătite, este o tehnică puternică, ce vă ajută să aduceți potențiali clienți pe …

Șase greșeli des întâlnite într-o campanie Google Ads Read More »

Scroll to Top