avantajele utilizarii google analytics 4

Avantajele utilizării Google Analytics 4 – obțineți date și insights de neînlocuit

În lumea digitală din ce în ce mai competitivă de astăzi, înțelegerea comportamentului utilizatorilor și analiza datelor relevante sunt esențiale pentru succesul oricărei afaceri online. În acest sens, Google Analytics 4 (GA4) a devenit un instrument indispensabil pentru proprietarii de site-uri web și marketerii online. În acest articol, vom explora avantajele utilizării Google Analytics 4 […]

Avantajele utilizării Google Analytics 4 – obțineți date și insights de neînlocuit Read More »

google shopping ads

Se vor putea afișa produse gratuit în rețeaua de căutare Google

Zilele trecute Google a anunțat că permite pentru început companiilor din SUA să afișeze produse gratuit în rezultatele căutării. Urmând ca mai apoi, până la sfârșitul anului, această opțiune să fie disponibilă în orice țară. Cei care se ocupă de campanii de promovare SEO și proprietarii de magazine online care se concentrează în principal pe

Se vor putea afișa produse gratuit în rețeaua de căutare Google Read More »

campanii google shopping ads

Campaniile Google Shopping Ads vizibile acum și în Gmail

Google anuță agențiile de publicitate că actualele campanii standard Shopping Ads ajung acum și la utilizatorii Gmail. Într-un e-mail trimis agențiilor de publicitate, compania anunță că începând cu data de 4 Martie 2020, anunțurile campaniilor Shopping Ads vor fi eligibile să apară și pe Gmail. Acestea vor include atât anunțuri din campaniile Shopping Ads cât

Campaniile Google Shopping Ads vizibile acum și în Gmail Read More »

optimizare promovare google my business

Optimizarea contului Google My Business – considerat cel mai valoros serviciu de marketing local

Optimizarea Google My Business (GMB), nu optimizarea site-ului web, este considerată cel mai valoros serviciu de marketing local din anul 2020. Conform sondajului anual local realizat de BrightLocal, optimizarea site-ului a căzut pe locul doi în topul celor mai valoroase servicii de marketing local. Sondajul a 475 de marketeri locali analizează practicile antreprenorilor, stabilirea prețurilor,

Optimizarea contului Google My Business – considerat cel mai valoros serviciu de marketing local Read More »

Facebook Ads sau Google Ads: ce ar trebui să folosim?

Până nu demult, mulți agenți de publicitate au văzut anunțurile Google Ads și Facebook Ads într-un mod contradictoriu. Rivalitatea pe termen lung a celor două companii, adesea dramatizată de către mijloacele de informare în domeniul tehnologiei, a fost considerată ca o dovadă incontestatbilă că cele două platforme erau în concurență directă între ele și că

Facebook Ads sau Google Ads: ce ar trebui să folosim? Read More »

campanii google adwords analytics

Google Analytics și Google Ads – o alăturare puternică

Călătoria de astăzi a clientului nu mai urmează o cale standard – este foarte diversificată, neliniară și într-o continuă evoluție. Consumatorii efectuează cercetări despre produse și servicii pe o varietate de dispozitive – iar cei care realizează campanii de promovare caută modalități de a furniza experiențe cât mai complete care să se ridice la așteptările

Google Analytics și Google Ads – o alăturare puternică Read More »

Cât de repede poți șterge redirecționările 301? (după ce nu mai au accesări)

Întrebarea aceasta a revenit în atenția multor specialiști SEO din întreaga lume în ultimele luni. Astfel, pentru a ne formula o opinie în acest sens, o publicație renumită l-a întrebat pe John Muller pe Twiiter (Senior Webmaster Trends Analyst la Google încă din anul 2007), când este bine să renunțăm la o redirecționare 301?.

Cât de repede poți șterge redirecționările 301? (după ce nu mai au accesări) Read More »

Scroll to Top